Wednesday, 14 September 2011

#3 - Maktab cinta sejenis III - Ustazah Rahayu

Pada hari aku dan kak eja lewat datang ke kelas, pulang sahaja dari kelas petang kami berdua sekali lagi melakukan perkara sumbang sejenis itu. Sebenarnya dari dalam kelas lagi tadi tangan kak eja sudah tak duduk diam. Kak eja nyata suka membuat aku mahukan dia sentiasa. Sentuhan tangannya begitu lembut membelai peha dan juga celah pehaku ketika sesi pembelajaran tadi. Aduh, bayangkan betapa aku cuba untuk menahan gerakan jari dan tapak tangannya yang menari-nari di atas pehaku. Terus terang aku katakana, sentuhan tangan kak eja sahaja sudah cukup untuk membuat cipapku merembeskan sumber pelincir untuk batang atau apa sahaja untuk meluncur masuk kedalamnya. Mujur meja kami berkoordinat jauh kebelakang kelas. Aku hanya mampu menggigit bibir bila kak eja buat begitu. Kak eja pulak buat taktahu kononnya sedang fokus dengan apa yang diajarkan, sungguh nakal sifat kak eja sebenarnya.
Tapi yang aku ingin ceritakan kali ini bukan mengenai kami tetapi mengenai ustazah Rahayu, mentor dunia cinta sejenis kepada kak eja. Beliaulah yang membawa kak eja kea lam hubungan sejenis ini sejak kak eja menyambung pelajarannya ke maktab ini. Aku akan bahasakan cerita ini seperti kak eja yang menyampaikan cerita ini kepada aku. Ustazah Rahayu merupakan pensyarah yang dikata veteran di maktabku. Dia sudah mengajar dimaktab lebih kurang 20 tahun. Umurnya sudah menjangkau 45 tahun, agak tua dari segi umur. Mukanya juga nampak lebih keibuan namun tetap ayu. Pelajar-pelajar lelaki dimaktabku sering mengagumi ustazah Rahayu kerana kecantikan dan kelembutan tutur katanya yang begitu halus dan menggoda walaupun dia sudah berkeluarga dengan kurniaan 3 cahaya mata. Bentuk badannya boleh dikatakan menarik kerana walaupun bergelar ustazah, beliau boleh dikatakan seorang fashionista kerana dari segi pakaian bukanlah pakaian tipikal seorang ustazah. Ya, beliau masih bertudung labuh tetapi tidak menutup habis buah dadanya, kira masih boleh nampak unjuran penggoda itu kalau rajin menilik badannya. Jubah yang dipakai tidaklah terlalu longgar kerana masih boleh menampakkan susuk badannya ketika dia berjalan. Punggung seorang yang sudah berumah tangga itu seperti kelaziman agak lebar kerana sudah 3 kali mengeluarkan zuriat tetapi ; masih angkuh mendongak menampakkan dirinya. Suaminya juga seorang ustaz di maktab perguruan yang sama; mengajar mata pendidikan yang sama tapi kurang padan jika dilihat dari segi fizikalnya kerana jodoh mereka ditentukan oleh keluarga.
Berbalik kepada cerita yang kak eja sampaikan kepadaku mengenai perkenalannya dengan ustazah Rahayu. Semasa minggu orientasi, kumpulan kak eja telah diamanahkan kepada ustazah Rahayu sebagai penasihat dan juga sebagai wakil pensyarah untuk setiap kumpulan yang telah ditetapkan. Dari aktiviti berkumpulan lagi ustazah Rahayu sudah tertarik dengan kejelitaan kak eja. Ustazah Rahayu sering mengambil peluang untuk berbicara dengan kak eja ketika aktiviti berkumpulan dijalankan. Kebetulan pula, ustazah Rahayu adalah fellow yang dilantik untuk kolej kediaman yang diduduki oleh kak eja yang juga diduduki aku. Kak eja yang ketika itu masih naïf tentang dunia seks dan tarikan sesama wanita menganggap layanan super nice yang diberikan ustazah Rahayu adalah layanan biasa kepada pelajarnya, sehinggalah satu hari dimana kak eja telah mengadu masalah kepadanya kerana ustazah Rahayu seorang pendengar yang baik, bahkan bukan kak eja sahaja yang mengadu cerita dan masalah padanya, malah kebanyakan pelajar hostel itu.

Sebagai fellow yang bertanggungjawab menjaga pelajar, ustazah Rahayu telah disediakan sebuah bilik yang terletak dibawah kediaman pelajar. Bilik itu dilengkapi dengan katil,tv dan peralatan asas sebuah kediaman. Semuanya bermula apabila kak eja datang ke bilik fellow itu;
“ Assalamualaikum ustazah” laung kak eja sambil mengetuk pintu bilik.
“ Waalaikummusalam” sambil membuka pintu ustazah Rahayu menyambung lagi.
“ Oh, kamu Haliza, ada apa malam begini cari saya?” beliau buat-buat bertanya padahal dihatinya siapa yang tahu.
“ Saya ada masalah ustazah. Boleh saya cakap dengan ustazah?”
“ Boleh, masuklah” pelawa ustazah Rahayu. Dalam hati ustazah Rahayu sudah menjerit gembira. Tak sangka kak eja boleh datang kepadanya dengan begitu mudah sekali. Ustazah Rahayu sememangnya sudah sukakan wanita sejak sekolah menengah dimana dia bersekolah disebuah sekolah agama yang semuanya perempuan tetapi beliau belum pernah melakukan hubungan intim secara seksual dengan wanita lain. Beliau sendiri rajin menjamah nafsu dengan menonton video-video lucah seks sejenis tanpa pengetahuan suaminya. Seringkali beliau rasa amat bernafsu melihat wanita dan wanita melayarkan bahtera tak bernakhoda itu dimana tiada pulau untuk berhenti. Lautan asrama yang sentiasa bergelora dan tanpa hentinya membuat nafsunya melambung-lambung.
“ Ustazah, saya rasa saya tak boleh buat soalan exam tadi. Rasa nak menangis sangat, tak boleh buat langsung ustazah” kak eja mulakan bicara. Kebetulan hari itu hari pertama peperiksaan akhir dijalankan. Mata kak eja dah mula bergenang. Oleh kerana ia hanya sebuah bilik, tiada ruang tamu, cuma katil menghadap tv, kak eja duduk bersebelahan ustazah Rahayu di hujung katil.
Melihatkan mata kak eja yang mula bergenang, ustazah Rahayu cepat bersuara;
“ Haliza, jangan risau, kamu dah cuba jawabkan, sekarang kita tunggu je keputusan, kamu nak bersedih pun tak guna, benda lepas dah kan” Ustazah Rahayu mengukir senyuman sambil mengesat airmata kak eja yang mula mengalir perlahan.
Lalu dicubitnya dagu kak eja spontan berkata;
“ Muka manis macamni tak elok menangis, nanti sembap mata tu esok pagi, kan dah tak cantik, macam panda.” gurau ustazah Rahayu. Gurauannya membuat kak eja tergelak kecil sedang dia dalam mood sedihnya tadi. Bagai reflex yang tidak dijangka otak, kak eja memeluk ustazah Rahayu yang masih bertudung itu.
“ Terima kasih ustazah!” makin erat dipeluknya ustazag Rahayu. Ustazah Rahayu yang terkejut dengan kelakuan kak eja itu dengan rela membalas pelukan kak eja. Diusapnya belakang kak eja tapi lain yang dirasakannya. Beliau dapat rasa yang tiada tali coli timbul dibahagian belakang badan kak eja. Beliau hanya tersenyum lantas mengucup kepala kak eja yang tidak berbalut apa kerana kak eja mendaratkan kepalanya diatas dada ustazah Rahayu.
Kak eja hanya membiarkan sahaja kucupan it uterus berlangsung dikepalanya tanpa ada sedikitpun rasa syak dihatinya. Bagi kak eja, itu adalah kucupan ikhlas, belaian untuk menenangkan dirinya dari seorang ustazah kepada muridnya. Lama mereka dalam keadaan berpelukan begitu dimana ustazah Rahayu masih memeluk kak eja dan bibir ustazah Rahayu masih melekap di atas kepala berbalut tudung kak eja. Sambil ustazah Rahayu mengucup kepala kak eja, dapat dihidu wanginya rambut kak eja, mungkin kerana kak eja baru lepas mandi ketika itu, dapat dihidunya bau syampu yang cukup menyenangkan.  Ustazah Rahayu lantas memulakan bicara kembali,
“Macamana haliza? Kamu dah okay ke belum ni?”
“Emm. Okay sikit dah ustazah, terima kasih. Rasa selesa pulak ustazah peluk saya macamni, rasa takmau lepas nak peluk lama-lama, takpekan ustazah?” balas kak eja
Ustazah Rahayu membiarkan sahaja kak eja semakin memeluk rapat beliau. Terasa kepala kak eja disandarkan pada buah dadanya menekan-nekan kawasan sensitifnya itu. Nafsu ustazah Rahayu mula terbangkit dek perlakuan yang beliau tidak tahu sengaja atau tidak oleh kak eja itu. Bagi kak eja pula, dia sedap menyandarkan kepalanya di atas buah dada ustazahnya itu biarpun dia sedar apa yang bakal terjadi jika dia buat begitu kerana itu adalah pensyarahnya dan juga ustazahnya sendiri tapi dia rela mengambil risiko kerana tak mungkin ada apa-apa akan terjadi. Tapi sangkaan kak eja ternyata salah apabila ustazah Rahayu mula mengusap belakang badannya dengan lembih lembut sehinggakan dirasakannya jari-jari ustazah Rahayu meniti satu per satu di belakang badannya. Kak eja hanya membiarkan sahaja kerana dia rasakan jari-jari ustazah Rahayu sangat memberikannya keselesaan. Ustazah Rahayu pula cuba menduga kak eja dengan sengaja menekan-nekankan lagi kepala kak eja pada buah dadanya. Perlahan-lahan bangkit nafsu ustazah Rahayu mengenangkan video lucah yang ditontonnnya sebelum ini. Teringin sekali tetek beliau dihisap oleh kak eja yang sedang berada bersamanya. Lantas ustazah Rahayu memulakan langkahnya.
Tangan ustazah Rahayu mula menyusup masuk kedalam baju kak eja dari arah belakang. Kak eja dengan spontan melepaskan pelukannya pada ustazah Rahayu.
“Ustazah buat apa ni?!” soalnya dengan nada sedikit terkejut.
“Ustazah nak bagi haliza rasa selesa, ustazah perasan haliza tak pakai colo ya”
Kak eja tertunduk malu kerana kantoi tak pakai coli dengan ustazahnya lalu dia membalas,
“Dah malam kan ustazah, tak elok kan pakai coli,hehe”
“Kata nak peluk ustazah tadi, kenapa lepaskan?” ustazah Rahayu menyindir perlakuan kak eja. Terus kak eja peluk ustazah Rahayu kembali sambil duduk di birai katil tapi kini tangan ustazah Rahayu bukan lagi dibelakang badan kak eja tapi disisi tetek kak eja. Ustazah Rahayu menyentuhnya dengan lembut, dapat ustazah Rahayu rasa yang pelukan kak eja makin kuat. Diusik dan diramasnya perlahan tetek anak muridnya itu dari luar bahu t-shirt lengan panjangnya. Sambil diramas perlahan-lahan, kedengaran suara kak eja mula mendesah, keluar bunyi angin halus dari mulut dan celahan bibirnya. Itu membuatkan ustazah Rahayu semakin terangsang.

Bersambung..

4 comments:

  1. mama,saya merayu sangat,tolong buat sambung maktab cinta ke-4

    ReplyDelete
  2. Lucah giler.... eee tk snggup nk share dosa

    ReplyDelete
  3. Best sangat cerita ni.. Buatkan saya nak baca tiap hari..
    Tumpang Iklan
    Ha..besar macam ni baru mantap
    Baru isteri sayang..ermm
    >>>Enlargexl:Besarkan Zakar <<<

    ReplyDelete